Tuesday, February 2, 2010


Nwar Dez performing 'Si Rien Ne Bouge'. 'Comme Elle Vient' Tour 2002 Recorded December 14, 2002 at L'Agora d'Evry. Video clip taken from the 'En Images' DVD which you can buy here: www.noirdesir.org Paroles/Lyrics: j't'écris toujours quand la menace du fond de la cour grimpe et me glace regarde là-bas au bout de mon doigt si rien ne bouge le ciel devient rouge est-ce que je t'ai dit l'histoire de cet homme qui voulait tout des femmes, de l'opium. moralité il est mort alité tout passe, tout casse le joint, le cul lasse j'te dis encore que l'hiver est mort rallonge tes tresses planque tes fesses quand les amoureux s'ramassent à la pelle toutes les feuilles mortes se marrent entre elles et il ya des chances que rien n'bouge il ya des chances que rien n'bouge où elle va cette ombre ? se perdre au loin sûr qu'un grand nombre n'y verra rien mon petit feu j't'embrasse sur les yeux je quitte l'enveloppe j't'aime plus qu'un peu et il ya des chances que rien n'bouge il ya des chances que rien n'bouge des chances que rien n'bouge ******************************************************** This is the BEST (live) version of the song. The original version is on the album 'Du Ciment Sous Les Plaines' (P) + (c) 1990 Barclay, but is totally different from this live version. Noir Désir discography: www.discogs.com **************************************** NOTE: In posting copyrighted videos I do not wish to sabotage artists/performers; on the contrary, I aim to spread out their creative output. I was introduced to Noir Désir when scavenging the internet for distraction early November 2008. Serendipity led me to a darned interesting youtube video post not much different from this one. Remember my litany: the only correct lyrics to songs are those from the CD booklet (although those may still contain typos or spelling mistakes). Never trust lyrics sites, almost all of them list funny, misheard lyrics. Mind your manners, don't forget to buy music when you really like it. ****************************************



http://www.youtube.com/watch?v=jRmOnKdJ81w&hl=en

No comments:

Post a Comment